Sunday 19 January 2014

Scrapbook Sunday #146


Wow, I've just had a look back and it's been ages since I posted a Scrapbook Sunday page - sorry about that. And it's not that I haven't been scrapbooking either.

Today's page includes some sneak peeks of Sale-A-Bration papiers and one of the stamp sets, Petal Parade. I was very lucky to win both of these at Convention last year.

Here's my little monk as we wandered round Cleeve Abbey in Somerset.
 
 Wow, je viens de jeter un coup d'oeil en arrière et il y a longtemps que j'ai posté une page pour Scrapook Sunday - désolé. Et ce n'est pas que je n'ai pas fait des pages de scrapbooking.

La page d'aujourd'hui comprend des avants premières des papiers de la Sale-A-Bration et l'un des sets de tampons, Pétale Parade. J'ai été très chanceuse de gagner les deux à la Convention l'année dernière.

Voici mon petit moine pendant que nous nous sommes promenés autour de l'abbaye de Cleeve dans le Somerset.
 
Alison xx
 

No comments:

Post a Comment