Wednesday 9 February 2011

Not Just For Christmas



Last week I was asked by my friend Sue to show some cards using
Cherry Cobbler without them looking Christmassy.
So here's what I came up with !!!

In the first card I've used the Garden Whimsy set in the same way as I did a couple of weeks ago (there is a reason for this - Sue 'needs' this set), this time I've used Cherry Cobbler along with Pumpkin Pie and Poppy Parade to make a very Spring-like card. I finished it off with some of the lovely self-adhesive pearls.

Next I used the trusty Color Coach which matched the Cherry Cobbler
with Daffodil Delight and Eary Expresso.
I did in favourite card shape and decorated the inside as well.

I'll find out tomorrow if Sue like them.....fingers crossed !!!



La semaine dernière mon amie Sue m'a demandé de faire quelques cartes avec Cerise Carmin sans qu'elles aient l'air d'être pour Noël.
Voilà mon travail !!!

Sur la première carte j'ai repris le modèle que j'avait fait il y a quinze jours avec le set 'De Mon Jardin' (mais pour une bonne cause - Sue a 'besoin' de ces tampons) et avec le Cerise Carmin j'ai aussi utilisé Tarte au Potiron et Calicot Coquelicot pour faire une carte qui est parfaite pour le printemps. J'ai fini la carte avec quelques Perles auto-adhésive.

Pour la deuxième carte j'ai pris mon nuancier Color Coach qui m'a dit de mettre Cerise Carmin avec Narcisse Délice et Couleur Café.
J'ai fait ma forme de carte préférée et j'ai décoré l'intérieur en plus.

Je saurai demain si elles ont plu à Sue.......je croise les doigts.



Alison xx

2 comments:

  1. Both gorgeous but especially the Garden Whimsy one. Love your layered border and doesn't the taffeta ribbon look fabulous in Pumpkin Pie!

    ReplyDelete
  2. love this stamp sent and gorgeous card loved browsing through your blog best wishes Lesley x

    ReplyDelete