Saturday 22 October 2011

Simply Stampin' #30


This is my first Design Team entry for Simply Stampin'
and I have to say my favourite project I have done for Halloween.
I used a 3d 12x12 picture frame and the Frightful Sight DSP.
I have decorated my rosettes with the Jack of All Trades stamps, an Owl Punch bat and ghost and some wonderful Antique Brads.

I hope you like my first project and if you would like to have a go at this week's challenge then pop over to Simply Stampin' and show us your project. Also have a look at what the other members of the Design Team have done too.
You must use at least 1 Stampin' Up! product to enter.

C'est mon premier projet pour le Design Team de Simply Stampin'
et je dois dire mon projet préféré que j'ai fait pour l'Halloween.
J'ai utilisé un cadre 3D en 30cm x 30cm avec les papiers Design Fantômes en Vue.
J'ai décoré mes rosettes avec les tampons de Jack of All Trades, la perfo Chouette déguisée en fantômes et chauve-souris et quelques attaches parisiennes d'époque.

J'espère que mon projet vous a plu et si vous souhaitez vous et si vous souhaitez vous lancer au défi de Simply Stampin' passez à leur blog et nous montrer votre projet. Aussi prenez le temps de regarder les autres beaux projets du Design Team.
Vous devez utiliser au moins un produit Stampin' Up! pour ce défi.

Alison xx

1 comment:

  1. Comgratulations on the DT position Alison. Your halloween piece is fabulous! Vx

    ReplyDelete