Friday 14 February 2014

Valentine Card

I have had a very busy week and just have one class left this morning before things get back to normal for a couple of weeks. 
But I did have time to make a Valentine's card for my hubbie.
When I saw this stamp set in the new Spring Summer catalogue, I just had to get it. I remember reading the book to the boys when they were little, so I can imagine lots of scrapbook pages that I can use it on as well as for love cards.
I hope you all had a lovely day yesterday and have a relaxing weekend planned !!

J'ai eu une semaine vraiment chargée et il me reste encore un cours ce matin avant que les choses se remet à normale pour quelques semaines.
Mais j'ai eu le temps de faire une carte pour le Saint Valentin pour mon mari.
Quand j'ai vu ce lot de tampons dans le catalogue Printemps Éte, j'ai su que il me faudrait. J'ai toujours les souvenirs d'avoir lu le livre aux garçons quand ils étaient petits, alors j'imagine déjà pleins de pages de scrap que je peux faire avec en plus des cartes d'amour.
J'espère que vous avez passés une belle journée hier et que vous avez prévu un weekend en douceur !!



No comments:

Post a Comment