Saturday 23 October 2010

Challenges



The thing I like about challenges is ....well the challenge. To use colours that you wouldn't necessarily put together or a sketch or even the ribbon choice. So today I took on 3 challenges in one card.

Stampin Royalty #42 Ribbon
The Color Dare #81 Colours
Tuesday Morning Sketches #64 Sketch

Thank you to all the people behind these challenges, I really enjoy taking part.

La raison pour laquelle j'aime bien faire des 'challenges' (des défis)..........c'est pour le défi. Utiliser des coloris que je n'aurais pas forcément mis ensemble où la forme de la carte ou encore de mettre du ruban. Alors aujourd'hui je fais les 3 ensemble sur une carte.

Je veux remercier toutes les personnes responsables pour avoir créé ces défis, je me plais en faisant les cartes.

Alison xx

2 comments:

  1. Beautiful card! Thanks for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    ReplyDelete
  2. Great card - love the ribbon lattice. Thanks for joining in the Color Dare this week.

    ReplyDelete