Monday 19 March 2012

For My Mum


As I said yesterday, it was my mum's birthday as well as Mothers' Day.
These are the cards I sent her to celebrate her very special day.
I often like to make her similiar cards for these two occasions (and sometimes her wedding anniversary as well which was last week too)
This year I used the Easter Blossoms stamp set to make a background, in the first card I did this using Rose Red and Pretty In Pink and on the second the colours are So Saffron and Soft Suede.

Comme je l'ai
dit hier, c'était l'anniversaire de ma mère, ainsi que la Fête des Mères.
Ce sont les cartes que je l'ai envoyée à célébrer sa journée très spéciale.
J'aime souvent faire ses cartes de similaire pour ces deux occasions (et parfois son anniversaire de mariage qui était la semaine dernière aussi)
Cette année, j'ai utilisé les tampons Bouquet Pascal pour faire un fond, dans la première carte J'ai utilisé le Rose-Rouge et le Joli Rose et le deuxième les couleurs sont Tellement Safran et Doux Suède.


Alison xx


No comments:

Post a Comment