Sunday 25 August 2013

Scrapbook Sunday #139


It might have been over 30C last week when I did this scrapbook page, but I am getting ready for Christmas in my craft room already.

I have used some new products from our upcoming Autumn/Winter catalogue, as well as some favourites which are still available from last year.

The new catalogue is available from August 29th. 
Message me at alisonplumm@gmail.com
if you would like a copy.

Ce aurait peut-être eu plus de 30C la semaine dernière quand j'ai fait cette page de scrapbook, mais je suis prête pour Noël dans mon atelier déjà.

J'ai utilisé quelques nouveaux produits de notre prochain catalogue Automne / hiver, ainsi que quelques favoris qui sont toujours disponibles de l'année dernière.

Le nouveau catalogue est disponible le 29 Août.
M'envoyez un message à alisonplumm@gmail.com
Si vous souhaitez obtenir une copie.

Alison xx

No comments:

Post a Comment