Monday 2 September 2013

SU'mmer Camp Edition 2013

 Last weekend, A group of demos got together at Stéphanie's house for the first SU'mmer Camp.

What a great couple of days we had, and I loved getting to meet some fabulous new friends !!

Here are some of the projects we made. I have one more to show you later and I unfortunately can't show you Corinne's project as I will be sending it off to my niece as an idea for her wedding, but it was very, very pretty.

I would just like to say thank you to Stéphanie and Max for letting us invade their lovely home for the weekend and I can't wait to see all the girls again for the Winter Camp !!

Stéphanie's Decorated Notebook

Mylène's Triple Embossing card


Mylène's Triple Embossing card


Christine's Festive Flurry Decoration


SU'mmer Camp 2013


Hard at work
Le weekend dernier, un groupe de démos se sont réunis à la maison de Stéphanie pour le premier camp de SU'mmer.

Quels beaux jours que nous avons eues, et j'ai adoré rencontrer de nouvelles amies fabuleuses !!

Voici quelques-uns des projets que nous avons faites. J'ai une autre à vous montrer plus tard et je ne peux malheureusement pas vous montrer le projet de Corinne que je vais l'envoyer à ma nièce comme une idée pour son mariage, mais c'était très, très jolie.

Je voudrais simplement dire merci à Stéphanie et Max de nous laisser envahir leur belle maison pour le week-end et je ne peux pas attendre de voir toutes les filles de nouveau pour le camp d'hiver !!

Alison xx

No comments:

Post a Comment