Thursday 5 December 2013

Convention Swaps Pt1


A couple of weeks ago, I went to Manchester for Stampin' Up!'s European Convention.
I had such a great time and loved meeting all my fellow demonstrators and the Stampin' Up! staff.

As part of all Stampin' Up! get togethers, we swap cards and gifts.

Some people make lots of one design but I just wanted to use lots of different stamps.
So I made lots of small series of cards.

Here are the first two.

I just had to use Fine Feathers as it's one of my favourite sets.
And the other card uses one of the new Big Shot embossing folder as a background with a simple punched sentiment.


Il y a quelques semaines, je suis allée à Manchester pour la convention européenne de Stampin 'Up!.
J'ai eu de très bons moments et adoré rencontrer tous mes collègues démonstratreurs et la personnel de Stampin' Up!.

Dans le cadre de tous rencontres Stampin' Up!, nous échangeons des cartes et des cadeaux.

Certaines personnes font beaucoup d'un design, mais je voulais simplement utiliser beaucoup de tampons différents.
J'ai donc fait beaucoup de petites séries de cartes.

Voici les deux premiers.

Il fallait que je utiliser Fine Feathers comme c'est l'un de mes ensembles préférés.
Et l'autre carte utilise l'un des nouveau plioir Big Shot comme un arrière-plan avec un sentiment perforé simple.

Alison xx

No comments:

Post a Comment