Monday 20 January 2014

Craft Class

I have been asked to start up my craft classes again, as I haven't ran any since early last year.

There are a couple of dates in February that I can offer and these are the 1st and the 15th.

We will be making a little file box like the one below, the coulour will be different and I will give you a choice when you sign up.

To book a place then please email me at alisonplumm@gmail.com
or call me on 06 62 46 94 67

On m'a demandé de recommencer mes cours créatifs, comme je n'ai pas fait depuis le début de l'année dernière.

Il y a quelques de dates au mois de Fevrier que je peux offrir et ils sont le 1er et le 15.

Nous allons faire une petite boîte de fichiers comme celui ci-dessous, que la couleur sera différente et je vous donnerai un choix lorsque votre inscription.

Pour réserver une place, alors s'il vous plaît écrivez-moi à alisonplumm@gmail.com
ou appelez-moi sur 06 62 46 94 67





Alison xx

No comments:

Post a Comment