Monday 13 January 2014

Less Is More #154


This week at Less is More is a One Layer Card challenge using hearts.

The set I have used is a sneak peek at a new set from the Spring /Summer catalogue that will be available from the 28th of this month. It's called Language of Love and it's so cute.

The sentiment is from a Hostess set from the Annual catalogue.

I have used Rose Red, a colour that I have neglected since we have had Primrose Petals and Strawberry Slush.

I would also like to say Thank You to the person who placed an order on my online shop but didn't leave their name. If you get in touch then I can send you a thank you card.

 
 Cette semaine chez Less is More le défi est de faire une carte d'une couche utilisant cœurs.

Le set que j'ai utilisé est un coup d'oeil d'une nouvelle série dans le catalogue Printemps / Eté qui sera disponible à partir du 28 de ce mois. Ça s'appelle Language of Love et c'est tellement mignon.

Le sentiment vient d'un set d'hôtesse du catalogue annuel.

J'ai utilisé Rose rouge, une couleur que j'ai négligé depuis que nous avons Petales de Primevère et Bavarois de Framboise.


 Je tiens également à dire merci à la personne qui a placé une commande sur ma boutique en ligne, mais ne pas laisser leur nom. Si vous entrez en contact alors je peux vous envoyer une carte de remerciement.

Alison xx

1 comment:

  1. Great stamps Alison!
    Cute card!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    ReplyDelete