Friday 28 March 2014

Birthday Card in a Box


If you are a card maker then you must have seen these boxes everywhere recently.
So when I had to make my mum's birthday card then I knew she would love one like this for her mantelpiece.

I found instructions on Splitcoast Stampers but decorated mine with the new little pad stack from the Spring/Summer Catalogue.

And then I just went to town with flowers and butterflies.


Si vous faites des cartes, vous devez avoir vu ces boîtes partout récemment.
Alors, quand je devais faire la carte d'anniversaire de ma mère alors je savais qu'elle aimerait un comme ça sur sa cheminée.

J'ai trouvé les instructions sur Splitcoast Stampers mais la mienne décoré de la nouvelle petite pile de papiers du Printemps / Été catalogue.

Et puis je suis allée à fond avec des fleurs et des papillons.

Alison xx

No comments:

Post a Comment