Monday 24 March 2014

SpringTime 3D Frame


Doing extra inserts for 3D frames is one of my most popular classes.
So for this Spring update, I decided to make a French page.
Printemps is the French for Spring and it fits perfectly on 9 squares.

As with yesterday's scrapbooking page, I have used the Sale-A-Bration Sweet Sorbet papers.
They make a really spring feeling background for this page.
And I love each one, I don't think that I could choose a favourite.
What about you, which is your favourite Sale-A-Bration product this year ??

Faisant des inserts supplémentaires pour les cadres 3D est une de mes classes les plus populaires.
Donc, pour cette mise à jour de printemps, j'ai décidé de faire une page en français.
Printemps est le français pour le printemps et il s'adapte parfaitement sur 9 carrés.

Comme la page de scrapbooking d'hier, j'ai utilisé les papiers Sale-A-Bration doux sorbet.
Ils font vraiment un fond d'impression de printemps pour cette page.

Et j'aime chacun, je ne pense pas que je pouvais choisir un favori.
Qu'en pensez-vous, qui est votre produit Sale-A-Bration préféré cette année?

Alison xx

No comments:

Post a Comment