Thursday 11 November 2010

Card Candy Swaps



Another organise swap I did was this one. It's called Card Candy and at Convention there were 7 different groups of 10 people each. I was lucky enough to get into group 6. I think I was lucky when I see the beautiful swaps I received.



I think that this is such a great way to use the stamps in a different way that I think I may do this as a class next year. They are all bagged up and good enough to sell !!



Un autre échange était organisé. Celui-ci s'est appelé 'Card Candy' (Bonbons pour des Cartes ou Cartes Douceurs) et à la Convention il y avait 7 groupes de 10 personnes qui voulaient échangé. Moi, j'ai eu la chance d'être dans le groupe 6, et je pense que c'était de la chance quand je vois les échanges que j'ai reçu.



C'est un autre façon d'utiliser des tampons et j'ai tellement aimé les faire que je vais les refaire en cours collectif l'année prochaine. Une fois qu'ils sont dans leurs sacs, ils sont prêt à vendre !!

Alison xx

Here are the blog links for everyone...
Voilà les adresses des blogs de tout le monde

Kim
Tracy
Steph
Emma
Victoria
Evelyn
Jenni
Helga

2 comments:

  1. They are lovely! Take a while to make but worth it! Dare you to open packet!!

    ReplyDelete