Thursday 23 December 2010

More Thank Yous


After I'd written my post on Tuesday I thought that it would be a good idea to show you some more cards using the lovely Level 1 Hostess stamps, just incase you want to become a hostess and earn these great stamps free !!!
The top card uses the 'Because I care' set which is just beautiful. Here I've used the very delicate Pink Pirouette along with Garden Green.
And the second card uses 'Silhouette Sentiments' in Soft Suede, Regal Rose and So Safffron with a little bit of the fab Elegant Soirée DSP.


Après avoir écrit mon poste de mardi, je me suis dis que ce serait bien de vous montrer d'autres cartes faites avec les tampons cadeaux d'hôtesse Niveau 1 afin de vous donner envie de devenir hôtesse et de les gagner !!
Sur la première carte j'ai utilisé les tampons du set 'Belles Attentions' qui sont juste magnifique. Je l'a faite en Petite Pirouette (qui est tellement délicat) avec Vert Jardin.
Et la deuxième est faite avec le set 'Pensées écloses' où j'ai utilisé les coloris Doux Suède, So Safran! et Rose Régal avec une petite touche de papier Douceur d'Arabesque.

Alison xx

No comments:

Post a Comment