Tuesday 14 December 2010

Less Traditional



I decided to try making some cards in colours that are not always assosiated with Christmas and I have to say that I'm quite pleased with my results.
In the first I've gone with Rich Razzleberry, as regular readers will know, a huge favourite of mine. I've sparkled it up using the Champagne Mist Shimmer Paint as a spray.
And in the second I've used 2 of the new In Colours, Concord Crush and Blushing Bride. I think this makes a very delicate card.
Both cards are in my favourite sytle of the moment !!




J'ai décidé d'essayer de faire quelques cartes dans des coloris non associés avec Noël et je suis très contente avec des résultats.
Sur la première j'ai utilisé Fruits des Bois, comme vous savez si vous lisez souvent mon blog, j'adore ce coloris. J'ai ajouté des paillettes avec la peinture Brume de Champagne.
Sur la deuxième j'ai utilisé deux des nouveaux coloris, Souffle Saphir et Fleur de Cerisier. Je pense que ça donne un air très délicate à la carte.
Les deux cartes sont faites dans mon style préféré du moment.

Alison xx

No comments:

Post a Comment