Sunday 6 March 2011

Scrapbook Sunday #36



I've been to Dublin a few times now and the last time I just had to take pictures of these beautiful Georgian townhouse doors. OH thought I was completely mad but I knew that I wanted to scrap them. And now I have I love them even more. Makes me think of Maeve Binchy and Cathy Kelly novels and all the stories that could be unfolding behind them.



J'ai visité Dublin plusieurs fois et pendant la dernière visite je me suis sentie obliger de prendre en photos ces portes des maisons Géorgiennes. Mon mari m'a pris pour une folle mais je savais que je voulais les mettre sur une page de scrap. Et maintenant que c'est chose faite je les adore encore plus. Ça m'évoque des romans de Maeve Binchy et de Cathy Kelly (écrivains irlandaises) et toutes les histoires qui se passent derrière ces portes.

Alison xx

2 comments:

  1. What incredible doors ! Quelles portes incroyables ! J'adore ce style anglophone ! Tu as bien fait de les prendre en photos et d'en faire une page de scrap ! Bisous, Nathalie

    ReplyDelete
  2. I love architecture and these doors are wonderful - I have never been to Dublin - just love coming to France in my caravan best wishes Lesley x

    ReplyDelete