Sunday 12 February 2012

Scrapbook Sunday #85



These are the last of my photos from Leeds Castle, I hope we visit it again some day as it was such a lovely day out.
I love the turquoise sky in the first photo and just had to compliment it with a turquiose page. I ripped some Whisper White cardstock and inked the edges in Basic Gray and
Wisteria Wonder to match the clouds and using a non SU die to make the grass.

Ce sont les dernières photos de Leeds Castle, j'espère que nous y retournerons un jour car nous avons passé une très belle journée là-bas.
J'aime le ciel turquoise de la première photo et je devais le compléter sur une page turquoise. J'ai déchiré du papier Murmure Blanc et encré les bords avec de l'encre Gris Souris et Galante Glycine pour faire comme des nuages et j'ai utilisé un poinçon non-SU pour faire le gazon.


On the second page, I thought that this wonderful Cedar tree was worth putting on a scrapbook page as they are such magnificent trees, don't you think so ?

Sur la deuxième page, j'ai pensé que ce superbe cèdre valait le peine de le mettre sur une page de scrapbooking car se sont des arbres magnifiques, ne trouvez-vous pas ?

Alison xx

No comments:

Post a Comment