Wednesday 21 November 2012

Card Ideas

 Hopefully I'm not the only person who does this but......

Do you sometimes wake up in the middle of the night and just have an idea for a card ???

No, just me !!

This card is one such card.
I have the idea written down for ages before I finally got round to making it up.

I just love this Core'dinations card stock, as you may have noticed. And I thought that the Gumball Green would be wonderful paired with gold.


J'espère que je ne suis pas la seule personne qui fait cela, mais ......

Est ce qu'il vous arrive se réveiller au milieu de la nuit avec une idée pour une carte???

Non, juste moi!

Cette carte est une carte comme cela.

J'ai l'idée écrite depuis des lustres avant de finalement mis les pieds et de la faire.

J'adore ce papier cartonné Core'dinations, comme vous avez pu le remarquer. Et j'ai pensé que le vert Fil de Chlorophylle serait merveilleux appariés avec de l'or.



Off for some more strange card dreams !!
Allez-y pour quelques rêves cartes plus étranges !!

Alison xx

1 comment:

  1. Not just you ! I often struggle to remember what the idea was by the time I get up though :-)

    ReplyDelete