Saturday 16 February 2013

Sorry I've Been Missing


....but I got flu :-(
I've spent the last week in bed or on the sofa covered with a blanket.
Today, is the first day I have got back in front of the computer again, so I am really sorry for leaving you for a whole week.

Thank you to the ladies at Sunny Challenges for selecting my card as one of their two Rays of Sunshine. That was a well needed dose of sunshine to me this morning.

This is one of the cards we made at last Saturday's card class. 
As the ladies only needed one Valentine's card, we changed the other card to a birthday greeting.


Désolé d'être absente
.. mais j'ai eu la grippe :-(

J'ai passé la semaine dernière dans mon lit ou sur le canapé sous une couverture.
Aujourd'hui, c'est le premier jour je suis à nouveau devant l'ordinateur, donc je suis vraiment désolé de vous quitter pour une semaine entière.

Merci aux dames de Sunny Challenges pour avoir sélectionné ma carte comme l'un de leurs deux rayons de soleil. Ce fut une dose bien nécessaire de soleil pour moi ce matin.
 
C'est l'une des cartes que nous avons faites à la classe carte de samedi dernier.
Comme les dames seulement besoin d'une carte de la Saint-Valentin, nous avons changé l'autre carte de voeux d'anniversaire.

Alison xx

No comments:

Post a Comment