Saturday 13 April 2013

Less Is More #115


One of the kids is going for a sleepover tonight so I don't think I'll get my Saturday night 'free time on the computer'. So here is my entry a little earlier for this week's challenge at Less is More.

The challenge is to make a film related card in one layer.

My film is Madagascar,
Or as Martyn said it could also be
Madagascar 2 Escape to Africa or
Madagascar 3 Europe's Most Wanted

 Un des enfants va pour une soirée pyjama ce soir, donc je ne pense pas que je vais obtenir mon «temps libre sur l'ordinateur« ce samedi soir. Donc, voici mon entrée un peu plus tôt pour le défi de cette semaine au Less is More.

Le défi consiste à faire une carte d'un film sur une couche.

Mon film est de Madagascar,
Ou, comme le dit Martyn ça pourrait aussi être
Madagascar 2 - La grande évasion
  Madagascar 3: Bons baisers d'Europe 

Alison xx

6 comments:

  1. Gorgeous card ! Love those animals :)
    Best wishes,Nessa x

    ReplyDelete
  2. Great idea Alison!
    Love that sky!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More"

    ReplyDelete
  3. Love these stamps. Great card. x

    ReplyDelete
  4. A fun card! It helped me think about mine as well.

    (over at dormouse.wibsite.com)

    ReplyDelete