Wednesday 22 August 2012

Dynamic Duos #16


I finally succumbed to the heat and went downstairs to my craft room. I didn't leave it too tidy before we went off on holiday and I couldn't face the tidying before I started crafting. Turns out it wasn't as bad as I thought, so as well as enjoying the cooler room, I got to make a card too :-))

This week challenge for Dynamic Duos is to used black with Rick Rock and brads.

J'ai finalement succombé à la chaleur et j'ai descendu dans mon atelier. Je n'avais pas laissé très bien rangé avant nos vacances et je ne pouvais pas faire face à la mise en ordre avant de commencer de créer. Il s'avère que ce n'était pas aussi grave que je le pensais, donc, ainsi que profiter de la pièce la plus frais de la maison, je suis arrivé à faire une carte aussi :-))

Le défi de cette semaine chez Dynamic Duos est d'utiliser le noir avec Roche Rivière et des attaches parisiennes.



Alison xx

2 comments:

  1. I like your paper piercing Alison and the way you have included the brads looks great. Happy you joined us at Dynamic Duos.

    ReplyDelete
  2. Great use of texture! Thanks for playing with us at Dynamic Duos!

    ReplyDelete