Thursday 16 August 2012

Cutting Guide

 As promised yesterday, here is my cutting guide to decorate the box and make 8 cards from one sheet of 12 x 12
 There are just a couple of little bits that you don't use but really little pieces.
And the little square for card 5, I used to punch out some flowers and decorate the card, but that's up to you !!
If you have any questions then just drop me a line at alisonplumm@gmail.com and I will get back to you as soon as possible.

Comme promis hier, voici mon guide de découpe pour décorer la boîte et faire 8 cartes avec une feuille de 30 x 30.

Il y a seulement quelques de petits bouts que vous n'utilisez pas, mais des pièces vraiment petites.
Et le petit carré pour la carte 5, j'ai utilisé pour perforer des fleurs et la décoration de la carte, mais c'est à vous!
 
 Si vous avez des questions, alors envoyez-moi un mot à alisonplumm@gmail.com et Je reviendrai vers vous dès que possible.

This is the pretty set that Germaine made and I then forgot to take photos of the others set made.
C'est la jolie ensemble que Germaine a fait et puis  j'ai oublié de prendre des photos des autres le set.

Alison xx

No comments:

Post a Comment