Friday 31 August 2012

Postcard Challenge Week 35

 Hungary is our country this week on Darcy's Postcard Challenge.

I have done one side of a Rubik's cube as the inventor, Mr Rubik was Hungarian.

My husband can complete one of these in seconds, and it always impresses me.
I remember many spending many hours trying to complete it as a teenager, and did manage to do it once !! I was very proud of myself and I remember everybody thinking that I had just taken it apart and put it back together.


La Hongrie est le pays cette semaine sur le défi Carte postale de Darcy.

J'ai fait un côté du cube de Rubik comme l'inventeur, M. Rubik était hongrois.

Mon mari peut compléter un de ces en quelques secondes, et il m'impressionne toujours.
Je me souviens d'avoir passé des heures et des heures en essayant de le compléter à l'adolescence, et j'avait réussi à le faire une fois !!! J'étais très fière de moi et je me souviens que tout le monde pensaient que je venais juste de le démonter et de le remonter.



Tim is still not happy
Tim n'est toujours pas content. 

Chère Simone,

C'est ma vie en ce moment.
jouer un cube de Rubik, encore et encore et encore.
Sortez-moi.

Tim x


Alison xx


7 comments:

  1. Good idea with Rubik's Cube! Valerie

    ReplyDelete
  2. Very Clever! Love it - brilliant

    ReplyDelete
  3. Excellent choice of subject! Of course an Hungarian invented one of those darned things!! Never been able to do one myself.

    Janet xx

    ReplyDelete
  4. I could never do it. Good fun. good choice

    ReplyDelete
  5. Ditto! a cube for me too this week. I spent all my pocket money on one only to find I couldn't do it but all my friends could! M

    ReplyDelete
  6. Good subject used to spend ages on them.
    Jen x

    ReplyDelete
  7. cool idea for your card. You did better than me, i always just took mine apart lol

    ReplyDelete