Sunday 31 March 2013

Scrapbook Sunday #129


Happy Easter everyone !!
Hope you have lots of family time and chocolate to enjoy today.

When I saw this frame a few weeks ago, I couldn't resist buying one. I can just see me updating it every season with some new papers, photos and embellishments.

This time round, I have used some photos of my parents, the boys and myself on holiday last summer.


 Joyeuses Pâques!
J'espère que vous avez beaucoup de temps en famille et du chocolat à déguster aujourd'hui.

Quand j'ai vu ce cadre il ya quelques semaines, je ne pouvais pas résister à en acheter un. Je peux juste me voir la mise à jour à chaque saison avec des nouveaux papiers, des photos et des embellissements.

Cette fois-ci, j'ai utilisé quelques photos de mes parents, les garçons et moi-même en vacances l'été dernier.


Alison xx

No comments:

Post a Comment