Sunday 3 March 2013

Sunny Challenges 074/13


I feel very honoured to be asked back as a Guest Designer at Sunny Challenges this week.

The theme is Easter with a sketch.

Here is my bright card.....
I used the Sunshine and Sprinkles DSP, with the Everybunny stamp set and Every Egg Wheel. 
I dug out my Watercolur Wonder Crayons to colour in the images - it really is very relaxing.

To join in, then just pop over to Sunny Challenges and upload your card, I am looking forward to seeing them.


Je me sens très honoré d'être invité de nouveau en tant que Guest Designer au Sunny Challenges cette semaine.
Le thème est Pâques avec un sketch.

Voici ma carte lumineuse .....

J'ai utilisé le
Averses et Eclaircies DSP, avec le set de tampons Everybunny et la roue Every Egg.
J'ai trouvé mes crayons Wonder Watercolur pour colorer les images - c'est vraiment très relaxant.
 
Pour participer, alors juste faire un saut au Sunny Challenges et télécharger votre carte, je suis impatiente de les voir.

Alison xx

No comments:

Post a Comment