Saturday 4 May 2013

Dynamic Duos #51


 Two challenges in one day !!

As many of my friends and customers know, I don't do butterflies - ever. I must be one of the few people who don't own Papillon Potpourri. So I don't know why this huge Swallowtail stamp has appealed to me - but it has, BIG TIME. (So expected to see quite a few more cards and scrapbook pages using it this week.)

Today is the first one using the two colours of the Dynamic Duos challenge, I also added a little Crumb Cake as my neutral colour.


 Deux défis en une seule journée!
 
Comme beaucoup de mes amis et clients le savent, je ne fais pas de papillons - jamais. Je dois être une des rares personnes qui ne possède pas le set Papillon Potpourri. Donc je ne sais pas pourquoi cet énorme tampon Swallowtail m'a attiré - mais il était GRAND TEMPS. (Alors attendez-vous à le voir souvent cette semaine.)

Aujourd'hui, c'est le premier utilisant les deux couleurs du défi Dynamic Duos,  j'ai également ajouté un peu de Brune Dune comme couleur neutre.

Alison xx

1 comment:

  1. Alison, I love that butterfly. You did a great job using it. Thank you for joining us at Dynamic Duos this week.

    ReplyDelete