Saturday 12 November 2011

Simply Stampin' Week 33


This week's challenge at Simply Stampin' is very autumnal.

Leafy

I was going to use another of the stamps from the hostess set I used during the week but changed my mind at the last minute and went for this lovely little leaf from the HUGE set of stamps - Every Little Bit. I've used all the colours I see from my windows at the moment, isn't Autumn such a beautiful season ??

Le défi de cette semaine chez Simply Stampin' est très automnal.

Des Feuilles

J'allais utiliser un des autre tampon du set d'hôtesse que j'ai utilisé l'autre jour mais j'ai changé d'avis au dernier moment et j'ai sorti ce joli tampon de feuille du vaste ensemble de tampons - Every Little Bit. J'ai utilisé toutes les couleurs que je vois de mes fenêtres en ce moment, Automne est un très belle saison n'est pas ??

Don't forget to join in the fun at Simply Stampin' this week.
N'oubliez pas de vous amuser chez Simply Stampin' cette semaine.

Alison xx

1 comment:

  1. I love the way you've displayed your leaves in the circles. Your colours are fab. x

    ReplyDelete