Wednesday 30 January 2013

Sale-A-Bration 2013 For You/ Pour Vous

Sale-A-Bration has been going for one week already and you are all loving the great new products that Stampin' Up! have to offer.

But have you thought about how you can enjoy all these new advantages.

Well, you can hold your own Stampin' Up! party -
 I am available during the day or in the evenings to come over and meet your friends and all get crafty together.

Everyone will have to opportunity to play with all the latest stamp sets, papers and ink pads before they order their own.

And you can win lots of free sets if you and your guests spend over 200 Euros (even more on offer for a party total of 425 Euros).

But say you want more - and lets be honest, who doesn't !! - then have you thought about turning your love of all things crafty in to  a job. And earning money doing what you love.

I started nearly 3 years ago now and I can honestly say to you, that I love crafty more now than when I started

Why ???  

Because I get to meet such wonderful people who love to craft as much as I do.

If you would like to ask more questions about how Stampin' Up! can work for you then just give me a call on 06 62 46 94 67 or drop me a line at alisonplumm@gmail.com 

And during Sale-A-Bration your Starter Kit will come with 25% more goodies free.










Sale-A-Bration est là depuis une semaine déjà et vous aimez tous les produits nouveaux que Stampin 'Up! ont à vous offrir.

Mais avez-vous pensé à la façon dont vous pouvez profiter de tous ces avantages nouveaux.

Eh bien, vous pouvez organiser votre propre Rendez-Vous Stampin' Up! -

  Je suis disponible pendant la journée ou en soirée pour venir et rencontrer vos amis pour que nous puissions être créatives ensemble.

Tout le monde aura possibilité de jouer avec tous les ensembles récentes de tampons, papiers et encreurs avant qu'elles commandent  pour elle-même.

Et vous pouvez gagner beaucoup de séries gratuits si vous et vos invités passent des commandes pour plus de 200 euros (voire plus, pour des commandes de 425 Euros).

Mais disons que vous voulez plus - et soyons honnête, qui ne veut pas!! - Alors avez-vous pensé à transformer votre amour de toutes choses créatives dans un emploi. Et gagner de l'argent en faiant ce que vous aimez.

J'ai commencé il y a près de 3 ans maintenant et je peux honnête avec vous en disant que j'aime les choses créatives encore plus maintenant que lorsque j'ai commencé,
 
Pourquoi???

Parce que je la chance de rencontrer des gens merveilleux qui aiment fabriquer autant que moi.

Si vous souhaitez poser plus de questions sur la façon dont Stampin 'Up! peut travailler pour vous, alors appelez-moi au 06 62 46 94 67 ou envoyez-moi un mot à alisonplumm@gmail.com
Et pendant la Sale-A-Bration votre kit de démarrage viendra avec 25% plus de produits gratuits.

Alison xx

No comments:

Post a Comment