Wednesday 30 April 2014

Z is for .............


Zoo Babies


I can't believe that we have got to the end of the alphabet already !! I hope that you have enjoyed my stroll though the many stamp set, and other crafts that I do in the last month.

Remember that my blog candy from day 2 is still available to win. Just leave a comment or become a follower of my blog or place an order though me or in my online shop. I will draw a winner at the beginning of next week, so you still have time to join in.

Thank you to everyone who has come by and looked ( and commented) over the last 30 days.
I hope you will continue to drop by every now and then.

Je ne peux pas croire que nous sommes déjà à la fin de l'alphabet. J'espère que ça vous a plu de faire un petit promenade à travers les sets de tampons et les autres activités que je fais pendant ce mois.

N'oubliez pas que mon blog candy du deuxième jour est toujours disponible à gagner. Il faut simplement laisser une commentaire ou suivez mon blog ou commandez avec moi ou dans ma boutique en ligne. Je choisira le gagnant en début de la semaine prochaine, alors il vous reste un peu plus de temps.

Merci beaucoup à tous qui ont visité mon blog et qui m'ont laissé un petit mot pendant ces 30 jours.
J'espère que vous continuerez à venir de temps en temps.

Alison xx



No comments:

Post a Comment