Wednesday 24 October 2012

BIG Halloween Frame


After I had made the 6 x 6 frame for the class I wanted to try and make a bigger one....And here it is.

This is 12 x 12 in size and I had lots of fun making it up.

I used my Simply Scored to make the two rosettes for the centre before embossing the four black squares in the Big Shot. I then decorated each one with a different embossing powder to get four different looks.

The stamps came from Jack of All Trades and Wicked Cool.

Après avoir fait le 15 x 15cm cadre pour la classe que je voulais essayer de faire un plus gros .... Et voilà.

C'est 30 x 30 en taille et j'ai eu beaucoup de plaisir à le faire.

J'ai utilisé mon Simply Scored pour faire les deux rosettes pour le centre avant le gaufrage des quatre carrés noirs dans la Big Shot. J'ai ensuite décoré chacune avec une poudre à embosser différents pour obtenir quatre looks différents.

Les tampons provenaient de Jack of All Trades et Wicked Cool.

Alison xx

No comments:

Post a Comment