Thursday 4 October 2012

Introducing the New In Colors 2012/2014


I thought that this is as good as time as any to introduce you to the new In Colors
 for the next two years. 

I'm made five quick and easy cards that I can add a sentiment to when needed. 

I've matched some with other colours and some are just monotone.

You can get all 5 new style ink pads and a multi pack of 20 sheets of card stock for just 36.95 Euros.


 Je pense que cela est aussi bon temps de vous présenter les nouveaux In Colors pour les deux prochaines années.

J'ai fait cinq cartes rapides et faciles que je peux ajouter un sentiment quand j'ai besoin.

J'en ai fait certaines avec d'autres couleurs et d'autres sont simplement monotone.


 Vous pouvez obtenir tous les 5 nouveaux tampons encreurs et un pack de 20 feuilles de papier cartonné pour seulement 36,95 euros.

Raspberry Ripple/Frisson Framboise
Midnight Muse/Muse de Minuit

Summer Starfruit/Carambole Caracole
Gumball Green/Fil de Chlorophylle
Primrose Petals/Pétale de Primevère

 Alison xx

2 comments:

  1. i LOVE THE NEW COLOURS top of my list is the card+ink set. I've used the one from this year such a lot.
    :-)
    got the builders in today, bang, bang bang.....!

    ReplyDelete
  2. C'est magnifique Alison ,j'adore ses couleurs .
    Je sens que vais souvent m'en servir.
    Biss.

    ReplyDelete