Friday 26 October 2012

Postcard Challenge Week 43


This weeek we are in Finland for Darcy's Postcard Challenge.

Cette semaine, nous sommes en Finlande pour le Défi Carte postale de Darcy.


And I couldn't resist using an image of the best Eurovision winner EVER !!!
I love watching Eurovision, although I think it's better to watch when slightly under the influence of a few wines !!
I've even added a link to the video, so you can enjoy some traditional Finnish rock, ha ha..

Et je n'ai pas pu résister utilisant d'une image du meilleur vainqueur d'Eurovision JAMAIS!

J'adore regarder l'Eurovision, même si je pense que c'est mieux de regarder quand on est légèrement sous l'influence de quelques verres de vins!

J'ai même ajouté un lien vers la vidéo, de sorte que vous pouvez profiter de rock traditionnel finlandais, ha ha ..

 Tim writes to Simone, who is still in Moscow.
Ok Simone.
Je t'ai laissé un message sur ton portable.
Reste à Moscou. J'y serai après le weekend
Nous parlerons et essayer de comprendre.
Tim      


Alison xx

5 comments:

  1. Creepy looking & sounding

    funny Finland

    xoxox

    ReplyDelete
  2. Definitely an acquired taste! Well done!!

    Janet xx

    ReplyDelete
  3. different card this week. well done...

    ReplyDelete
  4. God I loved that Eurovision win!!!! My youngest even has it as a download...and my eldest bought the cd lol :D XXX

    ReplyDelete
  5. scary stuff! I remember them, they were oddly fascinating to watch! M

    ReplyDelete